twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

it's like you dreaming about being a star, when in reality you are one

Av twosoulsoneheart - 6 december 2010 21:47

  

 


   


Whatttupppp dogzzzz?! Haha, snacka om att feting förstöra myskänslan :-)


Nu har jag gjort allt jag planerade att göra idag, så det är check på det. Nu ska jag dra mig ner för att kika på det efterlängtade programmet pensionärsjävlar, hihi. Sen blire sängen för imorgon ska jag vara utvilad! Vi hörs mer imorgon hörrni, hoppas ni fått en trevlig läsning idag.

  

Fick en Hanna Montana chokladkalender av mamma, hihi, söt hon är. Har ni någon slags kalender, eller har ni slutat med det?

 
 
Ingen bild

Klara

6 december 2010 23:01

Det första jag tänker säga är att det av någon anledning inte går att skriva i min bloggadress :s men iaf, har tittat igenom alla dina bilder OCH wow, du verkar ha en killerbody!!!

 
Ingen bild

calle

7 december 2010 09:39

jag har också en chokladkalender, fast ingen hanna montana :((

 
Ingen bild

malin

7 december 2010 13:04

Klara: men ooojjjj, vilket kommentar! Tack, antar jag :-) Och du, angående det där med att kommentarsfältet krånglar - det har jag faktiskt ingen aning om...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards