twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

eighteen

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:00

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

 

Haha, men asså shaaa... Är det nu man ska säga sin egen eller? ;-)


  

  

  


          

Bilderna kanske inte har något med min födelsedag att göra direkt.. Men asså, den e ju på sommar'n ;-)

 
 
aTherese

aTherese

29 december 2010 23:44

men hej,nu blidde jag gla :)))))ochochoch kommer ihåg den där dannnnn,sommmmmmarrrrrrr (k)(L)och vi har samma typsnitt nu.hihi,så jag kan påminna dig^^
pussss på rejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

http://atheresep.blogg.se

 
Ingen bild

malin

29 december 2010 23:49

GR88888888888 TEBBEEEEEE! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :-D och jag MINNS också den där dan' :)(k)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards