twosoulsoneheart

Alla inlägg den 8 december 2010

Av twosoulsoneheart - 8 december 2010 17:49

 


hörrni...Jag drar till Sälen imorgon och kommer hem på söndag, är inte säker på om jag kommer kunna uppdatera bloggen så ni vet! Annars fortsätter jag med listan på måndag! Vi hörs!

ten

Av twosoulsoneheart - 8 december 2010 17:37

♥ Dag 10 – Favorit ur min garderob

 

Nedan finner ni några av mina favoriter ur min garderob, ftm

 

  

omgjorda linnet

 

  

brallorna

 

  

tröjan

 

   

kjolen


   

omgjorda shortsen


  

omgjorda kjolen


      

tröjan

 

Yeppp, detta var några favoriter ur min garderob ftm

ftm=for the moment, för er som undrade

det jag menar med omgjorda är att jag har gjort om dem, och att de var ett annat slags plagg innan. Vill ni se mer? Titta under kategorin "mina makeoverzz"

Ovido - Quiz & Flashcards