twosoulsoneheart

Alla inlägg den 4 december 2010

six

Av twosoulsoneheart - 4 december 2010 10:02

♥ Dag 6 – Min favoritbild

- ojjjjj, feting svår... Har väldigt många favoritbilder - genom tiderna och många av dem har jag inte på den här datorn.. "/ Det är bilder på mig och mina vänner, voffsarna och på mig och Nicko... Men, dessa bilder nedan är favoriter på den här datorn...

Alla bilder har en viss betydelse för mig.. Fina minnen liksom, som sitter kvar i hjärnan och i hjärtat förevigt...


     




        


  

Haha, fiiiifan Tebbe... Så jävla grymma på att måla e vi, och den där tiden.. Helt grym asså (k)

  

(Jenns bild)


Bara råååälskar sista bilden. Fiiifan vilken bra sommar vi hade, will never forget, lixxxxx. Och nu när flickan till vänster flyttar från flickan till höger så ja, blire väldigt annorlunda. Hua :( Men sommar'n -10 var helt fucking najs, och glädjen i bilden beskriver hela sommar'n, därför älskar jag den. (k) 

Ovido - Quiz & Flashcards