twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

fifteen

Av twosoulsoneheart - 13 december 2010 22:07

♥ Dag 15 – Mina drömmar

 

Alla har väl drömmar. Om något, kanske något litet eller stort. Jag har många drömmar, som att exempelvis bo i Strömstad. Bygga mitt hus efter hur jag vill ha det, och så ska det helst ligga vid vattnet. En annan dröm är att bedriva ett eget företag, kanske en mäklarbyrå eller något med inredning/smycken. Jag vill även köpa en Chinese Crested, hihi...

Dessa drömmar är drömmar som jag tänker försöka uppfylla, såvida jag helt plöstligt inte vill flytta till Strömstad längre.


Men min största dröm, som ligger mig närmast hjärtat är... wait for it.... Wait for it...


Denna var nog väntad men... Att dela mitt liv med Nicko. Många frågar mig och säger om jag verkligen ska "slänga bort" hela min ungdom och mitt liv på en kille, och hur jag orkar "stå ut". Men, äkta kärlek kan man inte förlora år på. Tvärtom. Dessa två och ett halvt åren med honom har förbättrat min njutning till kärlek något så fruktansvärt. Jag önskar alla som förtjänar det, får uppleva sådan kärlek som vi delar. Niklas har det. Det som gör att jag vill dela mitt liv med honom, han har allt jag någonsin önskat mig. Därför förstår jag inte logiken med att inte vara tillsammans. Vadå, för att kunna strula runt på fester? -Nja, aldrig något som fallit mig in - även när jag var singel. Men vi alla tycker och tänker olika. Jag är i alla fall hundra procent säker att det är med den människan jag vill bli gammal med, och det är något jag själv kan se framför mig.


Ja, hörrni, nu vet ni lite om mina drömmar och om min allra största dröm. Hoppas ni enjoyade det, hehe

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards