twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

eleven

Av twosoulsoneheart - 9 december 2010 20:30

♥ Dag 11 – Min syster


Min syster, Isabelle - men vi säger alltid Bella, är en snart tjugoårig girl som är helt jäkla galen. Partyprinsessan nr.1

Go' och gla' måste vara hennes motto. Hon är en riktig shoppaholic och inte alls lika ekonomisk som jag. Ja, jag kanske är lite snål och mån om mina pengar, men det är inte hon haha. Hon är alldeles för snäll mot männ'skor ibland, så ja, hon bör tuffa till sig lite tycker jag.. :-) Jag tycker inte vi är jätte lika, inte på utseendet eller personligheten - vi är rätt olika men det har gjort så att vi alltid varit som kompisar. Vi har nästan aldrig bråkat, utan varit sams och jag tror det mycket har att göra med att vi är rätt olika. Till person är hon alltså vääldigt snäll, glad och barnslig/busig. Ja, det låter kanske lite som mig också(barnslig=Malle, haha) men, ja, ni som känner både mig och Bella vet vad jag menar. Hon är väldigt kort, hehe, så jag kan se ner på henne.. Haha, det brukar jag retas med.

Hon har, till skillnad från mig, aldrig varit fjortis till utseendet och det tycker jag är så jäkla coolt- hah :-D


Bella gick BF på Rudbeckianska och jobbar nu på olika dagis och skolor. Busy girl. ;-)


Visste ni att...

* Hon aldrig burit halsband, framtill slutet på 2008/början på 2009? Hon har alltid tyckt det varit "äckligt", vilket har gjort att jag retats och lagt halsband på henne. Haha, schyst syrra.

  


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards