twosoulsoneheart

Alla inlägg den 2 december 2010

Av twosoulsoneheart - 2 december 2010 13:11

♥ Dag 4 – På min tallrik.

 

...På min tallrik idag finner vi pannkakor a la pappas special, serveras med drottningssylt och grädde. Dock inte grädde för min del, blir illamående av det... Älskar när pappa experimenterar med gamla recept/metoder. Kan varken visa bild eller recept, sörrni... Hinner inte å' eftersom det är ett hemligt recept/metod så ja, förstår ni? ;-)

 

På min tallrik finner vi vanligtvis stora portioner, verkligen stora portioner för en tjej i min ålder men nästan aldrig sallad. Anledningen till de relativt stora portionerna ärför att jag förr ofta blev svimfärdig osv, och fick t.o.m åka in till lasarettet under första halvåret av 2010, efter att jag rasat ihop under en idrottslektion. Väl där konstaterades det att jag åt och drack alldeles för lite gentemot hur mycket jag tränade. Då spelade jag fortfarande med grabbarna, vilket tog ut på mina krafter ännu mer än de tidigare åren jag spelade med tjejerna.

 

Sååå, sörrni... Lite snabbt om vad som låg på min tallrik idag, och hur den brukar se ut........

 

  

Av twosoulsoneheart - 2 december 2010 09:56

Jag kommer ändra om utmaningslistan en aning, för att vissa punkter va bara so not malle style, haha skoja... Nej men ärligt, vissa var riktigt kluriga/tråkiga och därför valde jag att ändra om lite... :-) (alla med tjock text är ändrade)Se nedan:


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – På min tallrik.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min favoritbild.
♥ Dag 7 – Mina närmsta vänner.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Favorit ur min garderob.

♥ Dag 11 – Min syster

♥ Dag 12 –Fem stycken "jag har aldrig"

♥ Dag 13 –Fem stycken "jag har"

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Min idol.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här veckan

♥ Dag 21 – Mina hundar.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att skratta

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 –Något från min barndom

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Guys, var alltså beredda på denna lista! :D

Ovido - Quiz & Flashcards