twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

seventeen

Av twosoulsoneheart - 15 december 2010 19:30

♥ Dag 17 – Min förebild(bytte från idol)

Jag har många förebilder inom många olika sammanhang. Inom fotboll, inom musik, inom vardagen.


Jag tänkte berätta för er om en kanske lite oväntad förebild. Han heter Markus Tielinen och vi har känt varandra i fyra månader, men längst inom mig känns det som minst fyra år. Fan, det är en fantastisk människa som jag ser upp till, verkligen hur mycket som helst. Trots tuffa omständigheter i hans liv, så står han med båda fötterna på jorden, gör alltid det bästa utav situationen och så tar han det som det kommer. Vilken stjärna han är alltså. Så underbart ödmjuk mot alla och tar ingen för givet.


Om någon i våran klass kommer bli något stort, så är jag helt säker på att det är den killen. Jag kommer ihåg en av våra första redovisningar i skolan, jag hade inte direkt pratat med honom då, och då var det han och hans grupps tur att redovisa och jag minns så väl att jag verkligen fick upp ögonen för honom. (haha, misstolka inte är ni snälla - låter säkert som jag är kär i pojk'n eller nå'.. Men NÄÄÄEEE, han har tjej å jag har kille. Han är liksom, min bror.) När han öppnar käften så vill man lyssna. Han pratar liksom på ett sätt som gör att man dras till honom. Han kommer bli en riktig storsäljare om han kommer syssla med det såklart. Med hans naturliga "dragningskraft" med sin röst och utstrålning så kommer han kunna sälja ett par gamla mormorstrosor om han så vill det ;-)

 

Ah, men asså, han är so awesome. :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards