twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

nineteen

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:09

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

 

Alltså.. Jag brukar säga att man egentligen inte ska ångra något. Alla gör misstag, det är ingen ensam om. Och visst, vi alla ångrar åtminstone de flesta misstagen vi begått? Men istället för att blicka bakåt och ångra saker å ting så kan man blicka framåt, och lära sig utav misstagen - så att man inte begår de igen. Jag känner själv att jag mår mycket bättre utav att blicka framåt, och inte må dåligt över det jag gjorde för flera år sedan eller för en vecka sedan. Om det var någon som fick en dålig bild av mig, försöker jag motbevisa det och visa att det jag gjorde var något som vi alla begår nästintill dagligen. Ett misstag.

 

Därav tänker jag inte specificera ett visst misstag och berätta varför jag just ångrar det so badly. Jag var ung och dum då, rätt blåst kanske, ovan. Och ja, det var gamla Malin. Den jag är idag är den rätta Malin, den som tittar extra noga mot golvet så hon inte snubblar över tröskeln igen. Förstår ni?


Så hörrni. Sluta grubbla över det ni gjort, som ni ångrar. Bestäm er för att inte göra om det, och glöm inte att blicka framåt. Det var allt

 

Okej, jag kan säga en sak jag ångrar... Och det är att jag inte HAR STÄDAT MITT RUM ÄN.. Och att jag inte bajsade innan jag la mig bekvämt i sängen.. "/ hihi

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards