twosoulsoneheart

Alla inlägg under september 2010

Av twosoulsoneheart - 20 september 2010 20:44

  

En överstor 20 år gammal jeansjacka, som bara hängde och skräpade i mammas garderob. Malle tog sig an saxjävlen och klippte av armarna!! Lugn bara - jeansjackans armar   Skit snygg blev den iallafall, oversize och lite sådär småful, men SNYGG.. haha. Tyvärr har jag ingen bild när jag har den på mig - men jag looovar, det kommer - snart.


Det är rätt najs att en liiten sax kan göra en så sjuj*vla förändring, he-he.

Av twosoulsoneheart - 16 september 2010 15:03

Jag brukar aaaldrig vara med i sådana här tävlingar, jag har aldrig varit med i sådana här tävlingar...

Men någon gång ska väl vara den första? Eller hur? Så brukar jag alltid tänka om saker å ting. Jag tänker t.ex så om en bob/pash frisyr någon gång i framtiden. Håret växer alltid ut ( snabbare för vissa ) och det är väl värt att testa något speciellt någon gång, right?

 

Men i alla fall.. Jag är dagligen inne på Fridas blogg(länk) och såg denna tävling.. Först scrollade jag ner och sket fullständigt i det hela (som jag brukar göra). Men nu gick jag in på Missbella(klicka för att komma till sidan) och då hittade jag en underbar tröja så då tänkte jag "äh vafan, let's go for it!" Det är ju faktiskt en väldigt rolig sak för både bloggläsare & bloggare/erska!

Så, jag är med och tävlar hos Frida Sjöblom (Frida Hjärta Kevin) om ett presentkort hos Missbella för 500kr!

 

Tröjan jag är med och tävlar om. Hoppas verkligen

att jag för en gång skull har turen med mig  för vinst

  

HÖRS!

Av twosoulsoneheart - 5 september 2010 16:33

Hatar att komma in i sånna' här "svack-perioder". Allting känns grått och trist. Skulle kunna skriva ett sjujevvla långt deppinlägg, men jag lovar, det ska jag inte! Ingen blogglust har jag haft heller, men så har vi väl alla med blogg känt? :)


Ska försöka lära mig Photoshop CS3 Extended, men det lär väl ta ett tag... HÖRS 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards