twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

eight

Av twosoulsoneheart - 6 december 2010 21:30

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

 

Åh, ni ska bara veta hur svårt det har varit att skriva något om ett ögonblick. Hur ska det tolkas, någon som vet?


Jag fick hjälp av min fina vän Calle, ja som jag tidigare skrev är en tjej som heter Cassandra hiih. Hon nämnde ett fint ögonblick med blandade känslor, och ja. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna när jag ser dessa bilder nedan. Sorg eller lycka? Tja, både och. När jag slutade nian är ett sådant där ögonblick som jag förevigt kommer bära med mig, det var underbart men samtidigt så hemskt. Att inte träffas sådär regelbundet som man gjort under flertal år var jag otroligt rädd för att bemöta. Men jag är så otroligt glad, ne lycklig att jag valde JB - entreprenör för i den bunten finns det många personer som jag tror på en livslång vänskap med.


Jag älskade Persbo, och allt som hörde därtill (ok, jag ljög - inte maten) och det kommer jag alltid göra. Men, det var verkligen dags att gå vidare. Att lära känna nya människor och börja bli stadig på benen, det var dags. Men minnena på Persbo är eviga, och speciellt den dagen vi slutade.

       

  



Jaa... Åren på Perran var härliga och jag saknar det otroligt mycket, lärarna, eleverna, utflykterna, uppdragen och ja, allt förutom maten. Men, grejen är den att..Jag inte vill tillbaka.


 
 
Therese

Therese

6 december 2010 21:50

åh, perreee

http://annatheresep.blogg.se

 
Ingen bild

calle

7 december 2010 09:46

jag håller med, jag älskade persbo, dock inte maten som var vidrig!! Men allt har sitt slut och jag är så glad att jag får gå med dig och jennie i tre år till på JB. Entreprenör som är bästa linjen plus tyngaste klassen ;D

 
Ingen bild

malin

7 december 2010 13:24

lavvvaaa juuu girlz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards