twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

five

Av twosoulsoneheart - 3 december 2010 16:45

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek är ett oerhört stort begrepp, dock finns det flera olika sorters kärlek. Det kan exempelvis vara kärlek till en pojkvän, en förälder, en vän eller rentav ett djur. Till alla dessa finns en krets som kallas kärlek, men alla kretsar är olika.


Folk som säger sig inte ha upplevt kärlek, för att de aldrig haft en pojkvän/flickvän talar osanning. Om du kan säga att du älskar din vän, din mamma eller ditt djur så är väl det kärlek, eller har jag fel?

Kärlek är något jag anser man inte kan leva utan, bokstavligt talat. Vi behöver det, helt enkelt, för att hålla oss friska och lyckliga. Det är väl därför man mår så otroligt dåligt efter att man exempelvis förlorat ett älskat djur? Var vi än befinner oss så upplever vi alltid kärlek, oavsett vilken sort. Jag kan själv känna kärlek, enbart genom att se på exempel ett annat par som visar kärlek till varandra. Jag blir alldels varm i kroppen när jag ser eller själv känner kärlek, blir inte ni det?


Fortsätt älska varandra, det kommer gynna er!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards