twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

two

Av twosoulsoneheart - 30 november 2010 14:00

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Jovars, alla har vi varit lite yngre och varit tillsammans med flera, och ja, trott att man var jätte kär då, men... Så kanske det känns innan man träffar på någon som verkligen lär en vad kärlek egentligen är, och hur det känns att vara kär.


Min första, riktiga kärlek inträffade för lite mer än två och ett halvt år sedan. Och nej, jag lovar, jag ska inte dra hela historien igen... :-) Men, när jag blev tillsammans med Niklas så är det detta jag kallar för kärlek, ingenting annat har någonsin varit i närheten av den här kärleken vi delar. Jag tvekar på om det ens var kärlek då, men ja, hörrni, man var ju liiiten då; 12 och 10 år.. Hehe, inte speciellt mycket erfarenhet av true love då inte...


Jag älskar Niklas mer och mer för var dag som går, och det känns som den kärleken kommer vara för evigt. Det är kärlek.

  

 
 
Ingen bild

calle

1 december 2010 09:28

vad gulligt! :))))

 
malle

malle

1 december 2010 09:29

du är gullig calle :DDD

http://twosoulsoneheart

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards