twosoulsoneheart

Alla inlägg den 5 november 2010

Av twosoulsoneheart - 5 november 2010 17:36

  

Låt min rubrik tala för sig.

 

Alla gör misstag. Du, jag, Lionel Messi, Paris Hilton osv.

Var inte rädd för att göra misstag, våga gå på tunna trådar. Du kanske får en livserfarenhet tack vare det, positivt eller negativt - det kan man aldrig veta. Jag brukar säga att man i bland ska handla innan man tänker, för om man tänker waay too much så kommer säkerligen saker å ting ta stopp. Vissa som läser detta förstår vad jag tänker på när jag anser att man ska handla innan man tänker. När det exempelvis handlar om någon man tycker om 

Alla trampar snett någon gång i livet, men en sak man ska veta och bära med sig är att man aldrig är ensam om det. Även om man i bland tror det, så är det inte så.

 

Nu ska jag hoppla bort från datorn och titta på 2 fast 2 furious med syrrän.   

Av twosoulsoneheart - 5 november 2010 17:11

Känner ni igen den här känslan då man bara känner sig dryg. Då man försöker hålla sig borta från att smsa någon, men det är så jääkla svårt så man slänger iväg ett sms men får inget svar. Kanske några timmar senare svarar personen, men efter det så tar det några timmar innan svar igen. Däremellan kanske man skickar iväg ett extra för personen kanske missat att man skrivit. Men näe, ändå inget svar.

DÅ känner i alla fall jag mig jäävligt dryg. Det enda jag ville var att smsa med personen, å får antingen en fetdiss eller så har personen helt enkelt inte mobben på sig. Men håller ni inte med mig? Att man känner sig dryyyyyg

 

Aja, nu bjuttas det på två speciella bilder;

   

     

Ovido - Quiz & Flashcards