twosoulsoneheart

Alla inlägg den 6 november 2010

Av twosoulsoneheart - 6 november 2010 14:04

         

Tjenare allihopa! Måste säga att det var en kanondag på bloggen igår, fina kommentarer osv! Yeey   


I alla fall, har krigat igenom motions- samt styrkepasset idag igen. Börjar fan känna mig något starkare och mer uthållig än tidigare. Ain't I a fighter?

Många av er kommer säkert undra varför det är 30 av varje: mage/lår-rumpa/armar, och det är för att de som pysslar med träning dag ut och dag in brukar dela in övningarna i olika set. I ett set kanske man ska göra 10 armhävningar och sedan gå vidare till ett annat set som består av 10 benböj... De brukar rekommendera att man ska göra två eller tre set av varje övning. 10x3=30, därav trettio på alla av mina övningar. Detta ska man upprepa varannan dag för bästa effekt. Men ni vet väl att det tar upp till åtta veckor innan man kan SE resultat? Så hörrni, be patient!


Nu har jag tagit mig en uppfriskande dusch och ska dra mig från datorn för lunch!

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards