twosoulsoneheart

Alla inlägg den 2 november 2010

Av twosoulsoneheart - 2 november 2010 16:51

Jag vill flytta hemifrån. Bara ro om mitt eget, tillsammans med älsklingen. Att få slippa det där konstanta "kopplet", att vara så begränsad. Speciellt här på landet. Utan körkort är det oerhört begränsat att bo på landet, sen kommer jag säkerligen bo på landet när jag är äldre, med hundar och kanske får. Först och främst blir det en lägenhet mitt i city med älsklingen. Att få göra precis det jag vill är något jag längtar fruktansvärt mycket efter. Att få bestämma hur jag vill ha det hemma kommer kännas stort för mig. Oj nu låter det som Niklas inte kommer få bestämma något alls, jodå det kommer han få... Men visst jag kan det där liiite bättre tror jag   Näärå, vi har väldigt lika smak i vad vi tycker är snyggt samt mindre snyggt - så det är väl suvve??


Aja, nu är det ett antal år tills jag har möjlighet till att flytta hemifrån. Och ja, mycket kan hända under de åren.. Men jag tror i alla fall på Niklas & min kärlek så jag vågar prata om framtiden, angående oss. :)


  

Damn vilken snygg kille jag har..

Å när var detta? År 2009 tror ja.. Och sedan 2008 har vi hållt ihop, i snart 2 och ett halvt år..


Anyway, längtar ni tills ni får flytta hemifrån? Eller har du kanske redan gjort det, hur kändes det?

Av twosoulsoneheart - 2 november 2010 14:04


Lyssnar vanligtvis inte på EMD eller liknande band. Men när 3 vackra pojkröster gör en fantastisk cover på en tyng låt så går det ju inte att hålla sig borta från att lyssna.. Ni håller väl med om att de veeeeeerkligen gjorde denna bra???


What is Love påminner om

sommar'n 2010

Night at the Roxbury

och på Bertsson själv, hehe..


Av twosoulsoneheart - 2 november 2010 13:03

Detta händer när jag är hemma. Ensam. Och har tråkigt.

            

"I'm not photogenic, but I just love taking pictures"

Ovido - Quiz & Flashcards