twosoulsoneheart

Alla inlägg den 8 november 2010

Av twosoulsoneheart - 8 november 2010 20:15

  

  

  

Fan vad bra träningen gick idag! Skulle nästan kunna köra ett varv till, blev inte alls speciellt lökig! ;-) Tror jag kör allt gånger två i över morgon, låter inte det najs? Är ni med mig då? Nä, skämt åsido. Man skall INTE träna alldeles för mycket heller så att kroppen börjar krångla osv. Hellre lite lagom med salt än för mycket, right? ;-)


Nu väntar duschen, hörs & syns! 

Av twosoulsoneheart - 8 november 2010 18:42

  


Detta inträffade ungefär hundra meter från Niklas, där jag sov inatt. Ingen i huset hörde någonting om smällarna, men folk på andra sidan Skultuna hörde det... Så jäkla skuuuuuuuumt, men jag måste väl ha sovit futtit bra ;-) Vet ej vad ordet kom ifrån, haha... Källa: VLT.se


Detta väntas:  

HÖRS 

Av twosoulsoneheart - 8 november 2010 18:34

    

two pics for your honor

- hehe, fråga mig inte vad det är bakom sista bilden... ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards