twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Snabba cash

Av twosoulsoneheart - 27 juli 2010 11:12

  

Vissa av er kanske tänker, "Va - bara tre stjärnor?!" och andra kanske tänker " Hur f** kunde Snabba Cash få hela tre stjärnor?!"

 

Egentligen hade jag inte förväntat mig OOOTROLIGT mycket av den här filmen, som jag trodde jag skulle göra efter att ha sett Johan Falk-filmerna.... Jag tyckte om dem, vääldigt mycket.. De var inte som de vanliga Wallander och Beck-filmerna,

inte lika strukturer och koncept. Relativt annorlunda men BRA.

Om filmen Snabba Cash har jag hört en person säga att den var sjuuukt bra. Jag tog väl för givet att det skulle vara en bra film, men ingen höjdare - trots att jag sett trailern som jag tyckte var bra..

 

....Och det visade sig att jag hade r-ä-t-t, enligt mig. Det var ingen höjdare och därav betyget 3/5 stjärnor. Jag tycker filmen var väldigt l o j  vissa stunder, ingenting hände. Vissa scener var väldigt brutala och spännande. Men tiden var alldeles för lång för filmen. (ca. 2 h) Låter säkert lite invecklat, men den var lite "passiv" - och passiv alltför ofta. Men som helhet tycker jag att filmen var b r a. Bra scener och "innehåll". Joel Kinnaman var som vanligt grym i sin "bad-boy" roll, dock något sämre än i Johan Falk-filmer  

Men inget mer, ingen film som jag reallyreeeaaallly rekommenderar vidare.

Men se den och tyck till, om ni blev nyfikna på vad jag menar...

 

vi hööööööööööööörsch

 
 
sandra anna

sandra anna

27 juli 2010 11:43

vilken fin blogg du har, ta gärna en titt på våran också, vi har en tävling som just DU kan vara med i :D
//sandra och anna

http://azzza.bloggplatsen.se

 
anna

anna

27 juli 2010 19:49

jag tyckte den filmen var riktigt bra, min syster köpte faktiskt den igår hehe (:

http://bieberfever.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Ovido - Quiz & Flashcards