twosoulsoneheart

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av twosoulsoneheart - 10 juli 2010 14:52


(klicka på bilden för att se trailer)

Tänker inte säga något om filmen alls. Men ni som tycker om riktigt läskiga filmer, ganska psyk också, BÖR se denna film - om ni inte redan gjort det. Jag som älskar att bli rädd, som aldrig tittar genom fingrarna gjorde det denna gång. Jag kan inte säga om filmen var bra, för jag klarade inte ens av att se hela filmen - men av det jag såg så var den helt enkelt riktigt äcklig

Ett måste, för dig som älskar skräckfilmer!

Av twosoulsoneheart - 10 juli 2010 12:13

Hörrni! Hör Upp! Nu är det så här att jag åker bort på en cup med laget, är med halva cupen till onsdag 14/7, och senare på onsdag kväll åker jag, min pojkvän och m&p på kennelläger (Blue Wingfire's) och är borta till den 18/7! Det betyder= ingen blogguppdatering OCH=borta på min birre 17/7.. He he =D

HÖÖÖÖÖÖÖÖRS

  

(klicka på bilden) 

Ovido - Quiz & Flashcards