twosoulsoneheart

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av twosoulsoneheart - 28 juli 2010 22:03

  

...idag är det exakt 1 månad sen vi gjorde vår lilla cykeltur till Skultuna..F*n att tiden går så fort...Inte kuuuuul!


H&M har lagt ut mössor&vantar och skit på deras hemsida...Jag håller på och döööör...


Nej usch, nu får jag inte deppa ihop alltför mycket...! Ska sätta på nån' fin film så blir jag nog glad igen(ijenn) :)

Av twosoulsoneheart - 28 juli 2010 18:21


  


HÄR ÄR MIN FEM-MINUTARE!

  

Nöjd? -Japp, enkelt & SNYGGT!

Av twosoulsoneheart - 28 juli 2010 16:50

(bildkvalitéen är inte den bästa, systemkameran var urladdad)

  


  


... Malles typ av ett boxarlinne

  

(där kan ni lägga märke till min rygg som jag snackat om.. Y;et)

  

(dålig bildkvalitée som jag sa..)

  

 

  

 

Nöjd? -Ja, väldigt. Är helt säker på att den urgamla och tråkiga trekvartsärmade tröjan kommer användas mer flitigt nu som ett snyggt boxarlinne!

 

Seeyah!

 


Av twosoulsoneheart - 28 juli 2010 16:45


I kategorin Mina makeoverzz kommer ni att finna bilder och texter om kläder eller dyl. som jag sytt om. Jag älskar att göra't, så bara jag kommer ihåg kameran de gånger jag fixar&trixar så kommer denna kategori bli full  

 

ENJOY!

Ovido - Quiz & Flashcards