twosoulsoneheart

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av twosoulsoneheart - 19 juli 2010 17:53

Ja hej och hallå! Här var det uppdatering på höööög nivå, eller iiinteee. Men jag kom som sagt hem igår ( eh, vet inte om jag sagt det xD) och har bara inte orkat skriva i bloggen för att jag har så jävla mycket att berätta så det blir tråkigt, eller i alla fall långt ;-)


Jag var över en snabbis hos bäjb idag för att käka Sara-tårta ( grattis på namnsdagen!!!) och käka god mat. Men för att komma till saken... Jag skulle åka hem och då erbjöd sig Niklas att skjutsa hem mig - för att övningsköra (mor hans var med ofc) och JÄVLAR vad duktig karln är   Otroligt duktig, körde på 90-vägen(okej, nu är det en 80-väg), på en trafikerad 80 väg körde han hur jäkla bra som helst! Är stolt!  (rätt gubbe tycker jah') Väl hemma satte vi oss och fikade och jag utbrast till farmin: - Ska vi ut och övningsköra?

För jag blev riktigt sugen när jag såg Nicko... Så vi körde vår kos till en skogsväg uppe i Hägervallen, både en bred väg och en smal, krokig, guppig väg.. Och ja.. Bilden kan beskriva orden:

  

Jag är G.R.Y.M.T nöjd! Så nu vill jag bara igenigenigenigenigen! Snygg bild btw ;) Ferrarin är från google.se


Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards