twosoulsoneheart

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av twosoulsoneheart - 2 juli 2010 18:06

  

Jepp, jag är sugen på något nytt. Jag drömde inatt att jag hade klippt håret i stil med Lauren (mest)... Och det var snyggt, faktiskt. Så därför funderar jag på att klippa mig, page-aktigt, för att jag vill liksom ha någon ny frilla. En fräsch, sommarfrilla och jag tror även att jag skulle se en aning äldre ut. Ibland måste man våga testa, tycker jag, håret växer ut tillslut. Jag tycker inte om mitt hår just nu, det är liksom något m e l l an t i n g, alltså varken långt eller kort ( och nej, inte "lagomt" hah) Så jag tycker att jag antingen ska ha långt hår eller kort, och för tillfället är mitt hår i stort behov av att "fräschas" upp så att låta det växa och fortsätta slitas ut är då inget alternativ.

Jag tycker de ser så stilrena ut och otroligt kvinnliga, vilket jag tycker om :) Stilrent-och kvinnligt!


Men vi får se, om jag vågar... Hihi, men jag tror fan det... Anledningen till varför jag tvekar är ; -Hur ska jag ha håret när jag tränar? Thihi

  



Ovido - Quiz & Flashcards