twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

mina kategorier

Av twosoulsoneheart - 2 augusti 2010 22:04

    

Ja, visst kan det vara lite svårt att förstå vad som innefattar mina kategorier.. Jag kan hålla med om att det är lite fladdrigt, men jag ska försöka förklara för er så ni vet vad ni kan läsa under kategorierna.

 

Allmänt: I denna kategori kan ni hitta egentligen ganska ovärda inlägg där jag snabbt och enkelt förklarar varför jag inte uppdaterat på länge, eller så har jag gratulerat någon. Ja, ingen läsvärd kategori, men en förklaring för vad som gömmer sig under den.   

  

Aldrig ett liv utan dem: Under denna kategori visar jag bilder och skriver texter om mina hundar som jag inte kan leva utan. Så nu förstår ni det!

  

Allt möjligt men inte skit: Och här finner ni läääängre inlägg, inga tips eller åsikter, utan längre inlägg - tvärt emot Allmänt kategorin kan man säga. Bilder förekommer ofta under denna kategori.


Detta är Malle: Så enkelt som det låter, där skriver jag om mig själv - vem jag är osv. Lite sanningar om mig själv dyker upp där.

 

Mina makeoverzz: Som jag förklarade för inte så länge sen, så kommer det upp texter och bilder på gamla kläder som jag sytt om. Min huvudsyssla, egentligen, på bloggen.  

 

Tips, åsikter & struntprat: Här tipsar jag om filmer, produkter, musik osv. Har mina åsikter om saker och ting och har bara lite allmänt struntprat om mig själv och annat.

 


Så nu har ni fått en klarare bild hoppas jag??

Som ni kanske märker har jag tagit bort alllllaaaaa inlägg från januari fram till juni. Och det gjorde jag för att få lite mer ordning på mina kategorier, he-he.

HÖRS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards