twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

favorit

Av twosoulsoneheart - 2 augusti 2010 17:37

  


  


  

älskar är knappt ett tillräckligt ord för vad jag känner för denna t-shirt. Haha, SJUKT snygg, eller hur?? Sextio spänn på Jack and Jones, original pris 199:-

 

Var på stan med bäjb i fredags för att byta bh;n jag fick av honom, han köpte 80 runt men jag har bara 75 runt. Iallafall, vi hamnade på Jack and Jones tillslut, de säljer ju ut hela skiiiitn typ eftersom de ska flytta till Igor i höst. Det hängde ett ställ utanför med skylten 70% ovanför och vi snabbade oss dit. Jag hittade då den här tshirten, och många andra, men ingen t-shirt som var så här snygg. På lappen stod det 199kr men det var en 50% lapp på den.. Så jag antog, och Niklas också, att det var UPP TILL 70 procent. Niklas älskade tröjan också, så båda två gick in och provade den - snygg på båda.. Hehe.. Men eftersom det "bara" var 50% så blev Niklas lite osäker, han visste inte heller hur mycket pengar han hade på kortet. Jag hade dock pengar och tvekade inte en sekund... Jag tycker inte att det finns så många snygga "tjej-t-shirtar", älskar grabbarnas dock. Så jag köpte den, men grejen är den att den inte kostade 100 kronor.. Den kostade 60, och då blev Nicko lite sur. He-he ;)


Så i lördags när vi hade "Greklands-afton" (upptaggning) så lånade han den.. Han ångrar nog sig räättt mycket, men jag är glad! Okej, han får väl låna den nån' mer gång ;) Men ni kan väl inte säga någonting annat än att den är jääkligt snygg?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards