twosoulsoneheart

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

let's tell the truth

Av twosoulsoneheart - 6 juni 2010 10:15

knasiga sanningar om mig;

1. Jag stör mig på flugor som ger allt för att flyga igenom glaset på fönstret. Jag går dit och smäller t´en på käften så den håller tyst.

2. Om jag ser någon med busiga ögonbryn försöker jag hindra mig från att rycka bort j*velbrynet! (ok, inte hela) Den som oftast råkar ut för detta är givetvis Nicko, stackarn...

3. Jag har otroligt svårt att säga just ordet tack, och blir väldigt lätt generad när jag får presenter. Och därför kan man se flera bilder på mig som liten då jag grät när jag fick presenter...

4. Sommaren -09 plockade jag fram alla mina gamla barbies och försökte ha kul med dem som man veeeeeerkligen hade som liten. Men det gick inte och jag förstod inte att jag en gång i tiden tyckte det där med barbies var kul...

5. Jag älskar att göra nipplar styva, i detta fall handlar det självklart om mina egna och Niklas...Haha

 

snabba, härliga, sanningar så här innan matchen.. Go SIS P94...

 

 

 
 
Nibban

Nibban

6 juni 2010 20:07

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA 3an så jävla klockren! Jag dör!

http://nibbans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twosoulsoneheart - 24 november 2011 19:13

Tänkte nämna två saker som är väldigt viktiga för mig. Som har en stor del i min själ, i mitt hjärta, i mitt sinne. Två världar som skiljer sig åt något enormt, men som har lika stor betydelse för mig. "Hundvärlden" och min pojkvän. Har alltid älskat...

Av twosoulsoneheart - 9 januari 2011 00:08


♥ Dag 21 – Mina hundar   Mina voffsar...Fyra kloka, vackra och helt enkelt underbara voffsar bor här hemma. Fyra tikar vid namn(i åldersordning) Caddie, Lizzie, Tosca och Gnizta.. Tänkte berätta lite kort om dem..:-)   Caddie; En...

Av twosoulsoneheart - 8 januari 2011 23:59


   Nytt år Nya tag Nya möjligheter Nya mål   ...och jag ska börja ta tag i den där utmaningen asså..     ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:46

så har jag skrivit arton, nitton och tjugo under samma dag :-D   nu blire fan inge mer idag.. tror jag ;-) ...

Av twosoulsoneheart - 29 december 2010 23:28


♥ Dag 20 – Den här veckan   Haha...Det här kommer vara piiiinit ;-) latmasken här..   Måndag: Kom hem från Nicko + helvetesuppgift (plugg) Tisdag: Lata mig omkring i min å-så-tvättbehövligamorgonrock.. Sen bliddere' myskväll ho...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards